Monday, November 2, 2009

က်နုပ္၏ ေသတမ္းစာ

ဟုတ္ကဲ႔
က်ေနာ္ ဘ၀အတြက္ က်ေနာ္ကိုယ္ပိုင္ ဆံုးျဖတ္နိုင္ခြင္ရွိေသာ
ေသတမ္းစာကို က်ေနာ္ေရးခဲ႔ခ်င္ေသာေၾကာင္႔ ခုလို အစျပဳလိုက္ပါတယ္
က်ေနာ္မေသခင္ က်ေနာ္တတ္နိုင္သေလာက္ ပံ႕ပိုးသြားပါမည္ လူ႔ေလာကၾကီးကို
က်ေနာ္၏ အေမြအျဖစ္ ထားရွိထားမွာကေတာ႔
၁။ ေမတၱာ တရား
၂။ အၾကင္နာတရား
၃။ စာနာမွဳတရား
၄။ ဘ၀ကို ေနတတ္မွဳ အပိုင္းအစေလးေတြ က်ေနာ္သိသေလာက္ေပါ႔
၅။ လူ႔ဘ၀ရဲ႕ သံေ၀ဂတရား အနည္းငယ္
၆။ လူတစ္ေယာက္ကို မိတ္ေဆြအျဖစ္ေနတတ္ဖို႔ နဲ႔ အေကာင္းဆံုးေပးဆပ္နိုင္မွဳ
၇။ ေၾကကြဲျခင္းနဲ႔ပတ္သက္ျပီး အပိုင္းအစ အနည္းငယ္
၈။ အႏွစ္ရွိေသာ လူျဖစ္ေရး နဲ႔ ဘ၀အဓိပၸါယ္ ရယူမွဳ
၉။ ေနာက္ဆံုးဦးတည္မိေသာ ေျခလွမ္းမ်ား
၁၀။ အတၱ နဲ႔ပတ္သက္ရာေတြ
   ဟုတ္ကဲ႔ ဒါေလးေတြကို အညီအမွ်ေပးခ်င္မိပါတယ္ ခုေတာ႔ ေရွ႔ေနၾကီး (အခ်ိန္)နဲ႔ က်ေနာ္တိုင္ပင္ေနဆဲပါ
သူက တာ၀န္ယူလက္ခံမယ္ေျပာလို႔ က်ေနာ္ေပ်ာ္မိပါတယ္ .......

No comments: